Nivelul de satisfactie cu initiativele interne

Motivele pentru a face un proiect ar trebui sa fie orientate spre rezultate si justificate de beneficii, drept pentru care, pentru a obtine succese, ar trebui sa existe masuri cu beneficiile urmarite. În mod ideal, managementul beneficiilor va începe proiectul si va continua atunci când proiectul s-a încheiat. Metrica proiectului consta în masuri pe parcurs sau masuri de executare a proiectului ce sunt culese, analizate si folosite pentru a determina îmbunatatirea procesului de proiect.

În functie de durata unui proiect, evaluarile pot fi facute în timpul si/sau dupa proiect. Evaluarile începute în timpul proiectului sunt menite sa evalueze activitatile în curs de desfasurare si sa furnizeze informatii pentru a monitoriza si îmbunatati proiectul.

Obiective

  • Sa concentreze resursele pe factorii de succes critici ai cooperarii
  • Sa repereze schimbarile în timp
  • Sa gestioneze proiectele în curs de desfasurare
  • Sa identifice factorii de succes
  • Sa planifice eficient noi initiative